cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Dagen

Publicerad 2013-04-16 19:47:47 i Allmänt

Idag har jag och Loke varit i Vintrosa hela dagen
hos Niklas syster.
Vi var upp till öppna förskolan och lekte, sjöng sånger och fikade.
Loke tyckte de var jätteroligt :-)
Sen sov han 2 timmar och 40 minuter,
och det händer ALDRIG :P
Han vart med andra ord trött :-)
 
Sen har han sprungit runt ute med skor på för första gången,
uj vad de gick!
Det var inga problem,
gungat gunga och grejat med allt möjligt.
Nu har han precis knoppat in i sin säng 
helt slut efter dagen :-)
Det får vi göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela