cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Det gör så ont i hjärtat

Publicerad 2013-04-09 20:52:28 i Allmänt

Loke somna i mitt knä klockan 20:00
då la jag ner honom i hans säng
och han sov 35 min sen vakna han i panik
för han insåg vart han låg.
Nu har jag gått in och sagt godnatt
och gett honom nappen 2 gånger,
ikväll tänker jag inte ge mig.
 
Förra gången gav jag upp efter 40 minuter för de gjorde såååå ont i mig att höra hans skrik.
 
Jag vill verkligen att han ska lära sig sova i sin egen säng, både för hans och min skull, tror vi båda skulle sova bättre. Har bara inte haft hjärta att börja förens nu.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela