cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Helgen

Publicerad 2013-04-23 12:49:38 i Allmänt

I helgen har vi mest varit ute och
grejat i trädgården.
Gud va skönt det är när snön har försvunnit och man kan börja
plocka ute.
Har krattat i buskar, plockat skräp, sågat ner ett träd,
och annat skoj.
Loke har gungat och grejat, han älskar att vara ute,
och är vi inne så måste han upp i fönstret var tionde minut
och kolla så att gungan verkligen står kvar där ute.
Mammas tokstolle <3

Igår var vi hos mamma hela dagen och gungade och gick promenad mm.
Tur att mormor också hade en gunga :)

Usch!
kände precis att de lukta så jävla illa här,
och jag har precis städat :S
Lukta dött!
Drog fram soffan och där låg en stackars mus som fått sätta livet till.
Bejlis har ju en förmåga att släpa in dom o bara lägga dom nånstans.
Usch!!
Det är nackdelen med kattlucka.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela