cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Spanien

Publicerad 2013-04-11 11:07:25 i Allmänt

Fjärde dagen irad som vi sitter hemma hela dagen o glor
inte såååå jävla roligt :P
Bara snön försvann kunde vi gå ut och leka och greja.
Men nääääää!
Den verkar stanna ett tag till!
 
Idag ska vi iallafall in till Örebro på eftermiddagen och hämta Niklas och
handla lite till helgen.
Leia har fyllt år i veckan så i helgen blir det kalas.

Ska snart leta på nåt att laga till lunch,
sen blir det väl bus och gos med lilleman tills vi ska åka =)

 
Bara 5 veckor kvar nu tills vi åker till Spanien :-)
Det ska bli såååååååå skönt =)
Bara mysa och njuta i solen i 2 veckor!
Kan ju inte bli bättre <3

Bilder från när vi var i spanien sist
2009
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela