cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Suck!

Publicerad 2013-04-25 21:47:39 i Allmänt

Varit i Örebro idag.
Hämtade Niklas på jobbet och sen åkte vi till polisen för att fixa pass.
22 st före i kön när vi kommer in!
Jag dööör!
Tog en timme innan de va våran tur men nu är de gjort =)

Sen vart det Mcd, 
det är fan inte gott asså!!
Men de gick ju ner.
Loke fick sitt första happy meal,
kan inte påstå att han tyckte om de jättemycket :P
Han åt en halv pommes och en tugga hamburgare.
Men den va ju gratis iallafall :P

Sen storhanding på maxi!
Nu är allt inplockat och snart sängdags.

Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på.

Pusss
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela