cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Vår!

Publicerad 2013-04-07 16:09:41 i Allmänt

Varit dålig på att uppdatera
men nu är jag här =)

I Torsdags var Emelie William Mia och Molle här en sväng.
Fick present för jag varit hundvakt åt Molle och
så fick jag ett schema för sommaren =)
Ska jobba lite på bolaget i Nora i sommar,
skönt o komma ut och träffa lite folk och få lite extra pengar.

Sen drog jag och Loke till Örebro och handlade massa bra 
och ha saker till honom =)
Regnställ, stövlar, sandaler, tygskor, badbyxor, keps 
och armpuffar.
Nu är han redo för spanien =)


Fredag vart det en tur till mamma
var på långpromenad och sen kom mormor dit på lunch =)
Sen bus med Loke och mysa i solen.

Igår var vi hem till Nikas syster, 
hennes son fyllde 7 år.
Sen fick vi mat innan vi åkte hem.
Jättegott!!! :-)

Idag har vi varit en sväng i trädgården,
NU går det äntligen att gå ute på en del
av tomten iallafall.
Niklas har skottat av altanen så nu kan man sitta där o sola :-)
Loke har invigt sina galonbyxor och stövlar,
han gick helt själv på altanen och det gick så bra =)
Trodde han skulle snubbla ikull med stora klossar på fötterna
haha!
Han tyckte iallafall det var roligt o gå ute själv.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela