cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Bitter till max!

Publicerad 2013-02-26 09:31:28 i Allmänt

Åsså fyfaaan!
Nu är jag så här bitter igen men va faaaan!
Nu får det väl vara nog!
Varit superförkyld i 2 veckor och nu har jag världens jävla värk i örat och det är HELT lock så jag hör inte alls.
Och andra örat börjat bli likadant.
Det är fan inte okej!!!!!
Ska till vc idag, får jag inte något för det blir jag galen,
kan inte ha det så här,
har inte kunnat sova inatt för det värker så.
Gaaaaah!!!!

Mormor fyller år idag så ska dit på fika efter vc :-)
Grattis mormor!!! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela