cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

..............

Publicerad 2013-02-28 11:35:00 i Allmänt

Fortfarande döv på ena örat och susar som om jag hade hela medelhavet därinne.
Värken har iallafall avtagit så nu kan jag ju finnas till utan att döö.
Igår var Emelie och hennes mamma här med lilla Molle och hälsade
på, han ska bo här 10 dagar när dom är utomlands :-)
Ska bli myys o ha en liten vovve i huset :-)

Loke och jag har precis varit på en liten miniprommis
han somnade innan vi han av tomten typ
så jag gick bara en lite sväng så han skulle somna
ordentligt.
Känner mig helt yr och halvt drogad när det är så konstigt i örat
så det kändes som hela världen ute snurrade :-/

Nu ska jag sätta mig och kolla på lite grejer till Lokes kalas :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela