cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Förkylningen stannar

Publicerad 2013-02-21 11:53:32 i Allmänt

Igår åkte jag och Loke till mamma och var sjuka i deras soffa istället för i våran,
för den har vi sååå tröttnat på efter flera dagars sjukstuga här hemma.
Vi är fortfarande superförkylda och hostar ikapp.
Hoppas det går över snart!!!

Vi har nyss varit ut på en liten promenad för o få lite frisk luft iallafall,
det var riktigt skönt.
Nu sover minigrisen ute i vagnen <3

Jag ska ta och städa av här hemma och röja lite,
fast han bara är knappt 1 år så är det konstant leksaker och grejer överallt.
Hur kan det vara de?
Haha, vill inte veta hur det ser ut om nåt år :P

Har ett enormt sug att åka till Ullared!
Faan va roligt det vore! 


Trött kille sover på mamma <3



Jag är inte trött jag ska inte sova
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela