cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Ilska!

Publicerad 2013-02-13 16:25:00 i Allmänt

Sova på nätterna? Va är de? 
Så verkar Loke tänka iallafall, 
jag blir galen!!! tre nätter i rad nu som han sover jättedåligt.
Det ska ätas, bajsas, skrikas och vändas och bökas!
Gaaaah!!
Jag orkar inte sånt, jag behöver sova!

Jag tror jag ska bli läkare, 
det verkar ju inte alls så jävla svårt.
Be folk ta en avedon och gå till en sjukgymnast de klarar jag också av.
Ååååh!
Känner att jag är smått negativ idag men man blir ju lagom happy!
Försökte få en remis till min naprapat så han kan fixa mitt problem men näää gå till våra sjukgymnaster här på vårdcentralen och ta en alvedon så ska du se att det blir bra.
Pyttsan!!!
Var till min naprapat idag och knäckte lite och han dumförklarade dom totalt på vc.
Man kan inte träna bort nåt som är låst, hur svårt ska det vara!!
Måste knäcka 3-4 ggr innan ja kan börja träna.
Har tydligen nåt som kallas falsk ischias.
Det är inget jag önskar nån att få för det gör såååååååååååååååå ont :-(
Har fruktansvärd smärta hela jävla tiden nu!
Spelar ingen roll hur jag sitter, ligger, står eller går, Usch!

Har börjat banta så kan vara därför jag är väldigt negativ och irriterad men ibland får man vara de också ;)

Ha en bra kväll!!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela