cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Kryssning!

Publicerad 2013-02-04 12:01:00 i Allmänt

Då var man hemma till vardagen igen.
Kryssning var riktigt kul!
Trevligt sällskap, goda drinkar, god mat, mycket skratt!
Värst av allt är ju den jäävla bussresan hem!!
Usch så lång och tråkig den är, man blir ju smått galen.
Hemma igen hos mina älsklingspojkar <3<3<3
Saknat dom sååååå!!

Idag ska jag bara vara hemma och gosa med min bebis <3
Fast han är kanske ingen bebis längre men han kommer alltid vara MIN bebis ;-)


Anna ser happy ut haha :)

Så kan man också öppna en flaska


Jennifer skakar drink :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela