cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Pain!!!!

Publicerad 2013-02-12 08:35:56 i Allmänt

Igår var jag, Loke och mamma till mormor och hälsade på en stund på eftermiddagen :-)
Sen åkte vi hem och lagade mat till pappan i huset kom hem.
Blev potatisgratäng med stekt fläskfilé, bacon och lök, fick ju duga i krig :P

Idag väntar läkarbesök 10:40 och hoppas på remis till naprapat.
Har inte råd att gå dit flera gånger i månader när de kostar 550:-/gång....det är ju fan sjukt!
Kan varken gå, stå eller sitta utan att de gör sviiiinont, ska iallafall till naprapaten imorgon och hoppas de blir lite bättre, men de hjälper ju aldrig med bara en gång.

På eftermiddagen blir det en sväng till Örebro och laga stenskott på bilen.

Ha en bra dag!!
Kraaam
 
Badar med pappi :-)
Det är sååååå kul att skvätta ner hela badrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela