cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Sjukstuga!

Publicerad 2013-02-18 12:44:42 i Allmänt

Spenderat halva helgen hemma hos mamma och Thomas medan Niklas varit ill västkusten och dykt.
Och som vanligt när vi ska sova där så är vi sjuka.
Asförkylda både Loke och jag :-(
Så idag ligger vi i soffan och gosar, 
till och från iallafall
för av nån konstig avledning så har Loke massa energi fast han är sjuk.
Till skillnad från mamman som är helt döööd!

Mormorn var precis här med värktabletter och halstabletter och yoghurt till bokis =)
tacktack!
Slapp vi ut och åka idag.
 
Håller på och kokar potatis och purjolökssoppa nu
vart såå sugen på de :-)
I filmer äter dom alltid soppa när dom är sjuka så då ska ja också göra de :P


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela