cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

TACK!!!!

Publicerad 2013-02-26 20:05:35 i Allmänt

Gode gud för en riktig läkare :-)
Var till vårdcentralen på eftermiddagen och träffade nån läkaren som tryckte in
en stor tuss i örat dränkt i alsolsprit för det
skulle tydligen vidga och lindra smärtan.
Tssss pyttsan heller!
3 timmar senare slet ja ut den där jävla skiten för det gjorde så inihelvete ont och hade 
börjat få feber.
Ringde akuten i Linde och fick en tid på en gång.
Var där nu ikväll och han bara vara inne hos läkaren 1 minut
så skrev han ut pencillin och citodon
för jag hade ju en öroninflammatin.
Tack!!!
Nu kanske man kan sova inatt.
Haft haft så jävla ont i kväll så ja tilochmed börjat grina.
Usch va hemskt det är.
Nu väntar jag på att citodonen ska värka så kan ja gå och lägga mig sen
Tack och godnatt! 

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-02-26 20:14:09

Fy fan det där låter inge kul alls! :( Stackare! Å tänk att man nästan aldrig får nån vettig hjälp på vårdcentralen! >.< Krya på dig nu Emma! Hoppas medicinen verkar så du får sova gott! Kram!

Svar: Tack:-) Nä usch det här är nog det värsta jag vart med om, sa igår att jag föder hellre barn än har öroninflammation igen. Hoppas det går över snart, för nu orkar ja snart inte mer.
Emma Jansson

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela