cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Veckan!

Publicerad 2013-02-08 11:10:00 i Allmänt

Lite update från veckan.
I Tisdags var jag till Benny i Linde och fixade till min tatuering på armen, den var både blek och slarvigt gjord så nu tog jag äntligen tag i de och fixade till den.
Det är ju ändå den som syns mest och är störst av mina tatueringar.
Tog 2 timmar, och det är ju inte en spabehandligen direkt :P Haha!
Men det är såå värt det :-)

I Onsdags var jag och Loke hemma hela dagen och städade och tvättade, inte världens roligaste uppgifter men det ska ju göras de också.

Igår var vi in till Linde och köpte födelsedagspresent till kusinen som fyller den 14e men vi ska fira honom ikväll :-)
Alltid trevligt med släktkalas :D
Efter de åkte vi hem till mamma och fikade med hennes nybakade bullar och hjärtkakor :-)
Muums!!
Sen vart det en tripp till coop i lillån och fyndade lite på rean :-)
Hittade lite kläder till Loke, asbilliga =)
Och lite annat smått och gott!

Idag blir det lite hemmafix och bad med lilleman innan det är dags att åka till Örebro och hämta pappan och åka till Vedevåg på kalas :D

Hoppas alla får en fantastiskt bra fredag!!!
Kraaaam

Utslagen trött kille <3


Nygjord


Äter frukost :-)


Gåvagnen är skoj :-)
Ibland går de liiiite fort bara :-P


Melle sover middag i soffan :P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela