cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Ännu mera fika!

Publicerad 2013-01-06 19:30:00 i Allmänt

När jag gick upp imorse kände jag väääldigt mycket att jag ville ha bort julen, NU! Så fram med kartonger och säckar och ner med skiten och ut med granen och upp med nya gardiner och fram med nya dukar o krukor och annat mys.
Gud så skönt de vart :P haha!
Julgardinerna i köket sitter kvar men dom får sitta tills jag köpt några andra jag vill ha.
Visst fan är det konstigt, att det är så mysigt o roligt att plocka fram men minst lika skönt o få bort ett par veckor senare.

På eftermiddagen kom pappa, Bosse, Annica, farmor och farfar hit på fika :-)
Fick jättefina blommor och massa slant på marieberg....så på Tisdag blir det shoppingdag för Emma, barnfri :-) Tack mamma!
Nu blir det soffmys med mina älsklingar.
Kramar


 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela