cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Fredag!

Publicerad 2013-01-04 08:16:03 i Allmänt

Skönt med fredag!
Inte för att de är så stor skillnad för min del som är mammaledig men de är ju trevligt att sambon är ledig ett par dagar =)
Precis ätit frukost,  nu ska vi göra oss iordning och åka till mammi :-)
Sen ska ja hämta Niklas på jobbet och handla lite ikväll.
Skulle vilja plocka undan julen nu, såå trött på skiten.
Det är såå roligt att plocka fram allt och så mysigt när det väl är framme men nu vill ja inte se skiten!
Får ta tag i det nån dag men det vore ju roligt med lite nya gardiner o annat fint.
Ha en bra dag!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela