cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Gårdagen!

Publicerad 2013-01-18 11:39:54 i Allmänt

Igår körde jag in Niklas till jobbet på morgonen.
Sen åkte jag och Loke till Vintrosa och umgicks med Jenny och barnen hela dagen.
Var till öppna förskolan, åt lunch, drack kaffe, lekte med barnen mm mm :-)
Niklas var på dykteori i fjugesta så jag väntade kvar där tills hans var färdig så kunde vi åka ihop hem.
Var trevligt med lite sällskap och barnbus! :-)

Loke skrattar åt en pojke som springer framotillbaka


Plocka ur skötväskorna är underhållande


Bus med kusinerna!


Lokes kusin Minelle! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela