cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Helgen!

Publicerad 2013-01-27 20:26:00 i Allmänt

Varit på 50års fest i Vintrosa igår till idag :-)
Niklas mamma fyllde 50 för några veckor sen så igår firade vi henne.
Var jättetrevligt med jättegod mat och trevligt sällskap!
Sov kvar till idag, sover inte alls lika bra när man inte sover hemma så guud va trött jag är idag :P
Blir nog nog snart sängen och sussa =)

Bakat kakor ikväll också som Niklas ska ha med sig till jobbet imorgon, hoppas dom vart bra :-)

Ha en bra söndagkväll!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela