cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Måndag!

Publicerad 2013-01-14 15:26:00 i Allmänt

Vanlig tråkig måndag.
Undrar vad man ska göra, men man kommer alltid på massa saker som behöver göras.
Så det vart lite frukost, tända en brasa, sen började lilleman bli trött så då tänkte jag att då passar vi på att gå en promenad så kan han sova ute i vagnen...Tssss pyttsan heller!!
Han gå 100 meter hemifrån innan jag gav upp och gick hem igen, Loke skrek så han vart blå i vagnen, han ville fan inte gå nån jävla promenad.
Hepp! In och sova soffan, det dög!
Sen tog vi hand om disken och bäddade rent i sängen innan mammi kom hit och umgicks lite :-)
Då packade vi ner Loke i overallen igen och gick ut och åkte pulka med honom, det tyckte han va skojsigt!
Sen vart de bus och ett bad med mormor och lite fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela