cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Måndag!

Publicerad 2013-01-07 14:58:57 i Allmänt

Vart lång sovmorgon idag, jag och Loke gick upp 10:00 :-) såå skönt!
sen vart det lite frukost och en promenad innan det var dags att laga lite lunch, idag blev det stekt lax, rivna morötter och blomkålsgratäng.
Efter de kom mamma hit, klippt Melwin lite, han hade så mycket tovor runt halsen.
En kopp te och lite Lokemys på de innan mammi åkte vidare till Linde för o träffa mormor och morbror för att fixa till morfars begravning.
Nu ska jag mysa med en nyvaken prins innan vi hittar på nåt annat.
Kraam!!

Nästa vecka börjar babysimmet igen! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela