cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Pappamys

Publicerad 2013-01-16 16:59:49 i Allmänt

I säng sent igår och upp astidigt idag.
Skönt!!
Körde iväg Niklas till bussen imorse sen åkte jag hem och la Loke igen och började elda lite och greja runt, tyckte de inte var nån idé att sova mera då.
Klockan 08:00 ringer Niklas och vill bli hämtad igen för de kommer ingen buss.
Då har han stått där i en timme och väntat.
De hade hänt en olycka precis just då mellan två bussar så det var totalstop i trafiken.
Men va gör de, vi fick en hemmadag med pappan, det var ju mysigt :D
Var första babysimmet idag för terminen också så det passade ju bra!

Nu är mamma och Thomas här.
Niklas och Thomas grejar i relaxen med nya duschpanelen vi köpt :-)
Blir såå bra så!!
Även hunnit baka Brownies på eftermiddagen som jag tänkte ta med till Vintrosa imorgon :-)
Hoppas dom vart ätbara! ;)

Nu ska jag strax laga mat!
Ha en bra kväll!
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela