cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Pigg!!

Publicerad 2013-01-08 22:46:00 i Allmänt

Dricka en energidryck när klockan är 21.40 kanske inte är att rekomendera.
Satan så pigg jag vart, men de var ju i och för sig ganska bra, fick disken urplockad och inplockad i maskinen och tvätten hängd så här innan läggdags.
För övrigt så har jag varit på marieberg idag, för till biltema och fixade lite grejer åt Thomas, sen till Ikea och köpte lattemuggarna till mamma som hon skulle fått i julklapp men dom var slut.
Sen vidare till Bauhaus och köpte duschpanelen som vi väntat på i flera månader, äntligen fanns den inne :-)
Efter det vart de några timmar inne på marieberg, köpte mascara, puder, taveldekor, en kofta och ett par jeansleggings....skulle ju ha överdelar, typ toppar av nåt slag men hitta inte en endaste!!! Faen!!
Men får ta en tur till om några veckor så kanske det kommit in nåt nytt.
Vart en tur till plantagen också och köpte några nya blommor :-)
Nää....Kanske dags att försöka sova snart.
Godnatt!!!
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela