cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Slut på helgdagar...

Publicerad 2013-01-02 19:30:00 i Allmänt

Jaha, då var det vardag igen :-( jag som hade vant mig vid att ha sambon hemma om dagarna, så mysigt med sovmorgon, greja ihop hemma och göra saker ihop. Hade ju iallafall tur idag, då jobbade han hemma, en stund :-) nu är han iväg på dykteori och jag och Loke är själva hemma.
Har gjort gipstavlor idag på Lokes hand och fot, dom blir så söta, tänkte köpa lite fina dekorationer på panduro och dekrorera ramen med sen :-)
Hoppas ni har en bra kväll!!
Kraaaam

Världens sötaste pussmun! <3




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela