cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

2013 01 03

Publicerad 2013-01-03 21:47:00 i Allmänt

Åkte till Kumla och hälsade på Emelie på eftermiddagen, hatar o sitta själv hemma och glo och inte veta vad ja ska göra.
Packade med mina nagelgrejer så jag kunde fixa iordning hennes naglar =)
Över ett år sen nu som jag gjorde naglar sist, inte hunnit med efter att man fått barn och flyttat och grejat, men riktigt kul och börja igen :-)
Ska försöka få in lite nagelkunder så jag kommer igång igen, så är det nån som är sugen är det bara att höra av sig :-)
Nu sitter jag och Loke och tittar på Där fick du! och väntar på pappan i huset som är på dykkurs, kommer hem 23.00.

Svårt att tro att morfar är borta, han har ju alltid funnits här och nu gör han inte de :-( Vet att han har det bra där han är nu men det är ändå så overkligt.
Du kommer altid finnas hos oss!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela