cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Det BORDE inte hända!

Publicerad 2013-01-09 17:11:00 i Allmänt

Efter frukosten idag åkte jag och Loke till Nora och hämtad mitt paket jag beställt från nagelgrossisten, lite nya prylar så jag kan göra naglar :-)
Sen tog vi en promenad på strandpromenaden i Nora innan vi åkte hem, då slapp vi gå våran tråkiga väg idag iallafall :P Ganska träligt när man bara att ett par vägar att välja på.

Tänk om man kunde undvika att barn ramlar och slår sig, skulle vilja ha kontroll 100% hela tiden men de är fan omöjligt :-(
Ändå får jag såååå ont i hjärtat varje gång det händer mitt hjärta nåt.
Idag lekte han i soffan och jag trodde ja hade koll men helt plötsligt gör han en kullerbytta över armstödet rakt ner i golvet. Usch va ont de gör i mitt hjärta när de händer :-( Ett hack i pannan vart resultatet idag...Stackars min älskling <3
Men det är väl bara början kan ja tänka mig, han kommer väl ramla och få ett antal blåmärken innan han är stor.
Men det är iallafall lika jobbigt varje gång.

Ska strax göra en fiskgratäng och sen hämta sambon vid bussen.
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela