cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Helgen!

Publicerad 2013-06-16 20:32:00 i Allmänt

Haft en väldigt trevlig helg =)
Igår hade vi hemmafix hela dagen, Niklas grejade ute och jag målade fönster inne.
Dom är bruna på insidan o ja har tänkt länge att ja ska måla dom vita så nu fick ja äntligen tummen ur =)

Sen igår kväll åkte jag hem till Anna på tjejkväll
ihop med Jennifer och Emelie =)
Fick jättegod mat och vi hade såååå trevligt.
Sen drog vi in till Örebro och fortsatte vår kväll där.
Tack tjejer för en jättetrevlig kväll <3

Idag har vi varit på släktmiddag på sverkesta gård.
Det var trevligt och god mat.
Sen en sväng till Örebro och köpte nya fönsterbrädor
och lite annat.
Nu är första fönstret färdigmålat och brädan på plats =)
Nu har jag bara 3 fönster kvar som ska målas :P
suck!
Men bra blir det!

Imorgon tar min långa sköna mammaledighet slut.
Har varit hemma i 1.5 år nu.
Vet inte vart tiden tagit vägen, men nu är det slut på de roliga :P
Imorgon återgår jag till systembolaget i Nora och arbetar några veckor i sommar sen får vi se vad det blir.
Måste ju säga att liiite nervös är jag :P
Men det blir nog bra=) 

Ha en bra söndagkväll!
Pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela