cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Mysdag!

Publicerad 2013-06-06 21:45:00 i Allmänt

Idag har vi varit vid kalkbrottet i Uskavi,
Niklas och hans pappa har dykt medans vi andra har passat barn o lekt i vattnet,
sen vart de grillning och fika innan vi åkte hem.

Vi åkte hem och lämnade alla grejer och sen drog vi iväg igen =)
Först till blomsterhandeln i Linde och köpte massa fina blommor
och sen till plantmarken och köpte två vinbärsbuskar, en röd och en svart.

Sen hem och plantera och gräva medans
lillfisen satt i sin pool och badade =)
Såååå mysigt!!

Nu efter ett bad väntar vi på kniven mot strupen,
men de är nog så sorgligt idag så vet inte om ja vill se =(

Ha en bra kväll!
Pusss
 






 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela