cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

365 dagar går fortare än man tror

Publicerad 2013-03-19 10:40:46 i Allmänt

Tre dagar kvar tills min underbara älskade son fyller 1 år!
Det är ju helt galet att det har gått ett helt år sen han föddes,
känns som det var max en månad sen.
Och nu är han 1 år, han går själv och lär sig nya saker VARJE dag,
det är så häftigt att se.
Så har han ju kommit på att man kan springa också,
men ibland hinner inte kroppen med i benens fart haha.

Ska sätta mig och skriva en förlossningsberättelse när jag får tid :-)
Ibland saknar jag den dagen,
hur man nu kan göra de :P
haha!
Men det är ju sååå häftigt!
Trotts att det är smärta från helvetet.
 
Idag ska jag baka arraksbollsigelkottar :-)
 
Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela