cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Bus!

Publicerad 2013-03-17 11:57:11 i Allmänt

Igår vart det en tripp till upptäckarhuset i hallsberg,
sen lunch på max, skoshopping till Niklas och Loke,
byxshopping till Niklas och sen en tur till godisbutiken innan vi åkte hem.

Då vart det lite pyssel i källaren.
slipade, latexade och började måla :-)
Ska måla en gång till idag,
nu börjar de bli ett rum där nere äntligen!

Sen vart det belgiska våfflor till middag :-)
Mums!
Dom vart sååå goda!

Idag är Niklas iväg och gör isdyk i kvinnersta,
jag Loke och Leia är hemma och leker, spelar spel, kollar film och annat pyssel.

Ska köra hem Molle på eftermiddagen.
Har varit mysigt med en liten vovve i huset igen,
men man känner va bekväm man blir av att inte ha hund.
Inget o passa och rasta och tänka på hela tiden.
Förut planerade jag hela min vardag efter mina hundar,
När dom behövde gå ut, hur länge jag kunde vara borta,
ångest för jag inte lagt tillräckligt med tid med dom
mm mm.
Saknar Izze fruktansvärt mycket,
han var min bebis <3
Men jag pratade med hans nya matte häromdan och han har det såååå bra =)
Han har fått jättemycket muskler och blivit värsta biffen!
Ska åka och hälsa på honom någon dag :-)
 

Izzemannen <3<3<3


Loke badar med pappa
Skum är nog de roligaste han vet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela