cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Lokes första år!

Publicerad 2013-03-29 20:07:07 i Allmänt


                     Nyfödd 20120322                                                     1 månad

                     2 månader                                                                      3 månader

                      4 månader                                                                 5 månader

                         6 månader                                                           7 månader
                       8 månader                                                              9 månader

                      10 månader                                                              11 månader

                             1 år

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela