cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Myshelg!

Publicerad 2013-03-11 11:50:18 i Allmänt

Haft en mysig hemmahelg med sambon :)
I lördags fixade vi lite i källaren, snart är det bara målning kvar,
och lister förstås.
Badade och gjorde Molle fin,
bakade till Lokes kalas.

I söndags åkte vi en tur till Linde och
handlade en sväng på mejk och lidl.
Sen kom pappa på besök,
jag klippte honom och så fikade vi.
Sen kom mamma och Thomas,
mamma hade Loke abstinens :P haha!
Lätt att få <3


Idag händer inte så mycket, 
varit på en liten promenad i kylan och hängt tvätt
ska väl hitta på nån lunch snart och greja lite =)

Kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela