cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Onsdag

Publicerad 2013-03-27 09:48:24 i Allmänt

Igår var vi in till Örebro,
måste ju erkänna att jag saknar den stan liiite =)
Gick en promenad i våra gamla kvarter innan vi åkte och hämtade Niklas.
Sen ut till marieberg och köpte presenter till Pappa och faster som fyller snart,
ska fira dom i helgen=)
Sen storhandling innan vi åkte hem.

Idag var vi uppe tidigt, 
lilleman ville inte somna om efter vi kör pappan till bussen
så vi gick upp och kollade på SFkanalen och lekte med 
alla leksaker han fick på födelsedagen...
Han tycker om dom sååå mycket! :)

Nu tvärslockna han i mitt knä 
efter ett par timmars bus.

Efter lunch ska vi träffa mamma i Linde och
gå till badhuset =)

Ha en bra dag!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela