cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Senaste dagarna!

Publicerad 2013-03-05 11:16:04 i Allmänt

Varit lite dålig på att uppdatera här på några dar
Ska försöka sammafatta de senaste dagarna :D


I lördags åkte vi till tekniska kvarnen i karlslund 
för att försöka roa Leia en stund.
Loke hitta också mycket han tyckte var kul att leka med.
Sen vart det lunch på Sibylla,
en tripp på ÖB och sen en runda på CityCross
innan vi åkte hemåt.
I lördags var också dagen vi räknas från att våran lilla prins kan
gå helt själv :-)
Han har tidigare gått emellan oss och till saker om han har ett mål att gå till
men nu går han iväg het utan mål och tar en runda ibland iväg till ett annat rum och sen tillbaka igen.
Han är såååå duktig våran lilla guldgosse :D
Älskar honom så mycket!!!!
<3<3<3

I söndags var det lite pyssel hemma,
på eftermiddagen kom Niklas föräldrar hit på en fika
och så tog vi en promenad ner till järleån :-)
Sen på kvällen vart det pizza.

Igår var Loke och jag hos mamma hela dagen.
Mamma tvättade våran bil, Loke ritade med sina nya kritor,
fikade, åt lunch och annat mys :D

Måste ju bara berätta också att Loke lärt sig dricka ur sugrör i helgen också :D
Så jävla gulligt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela