cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Sprutor!

Publicerad 2013-03-20 15:54:53 i Allmänt

Varit i Nora idag,
bvc besök med Lokeman =)
10330 gram och 77 cm lång
stora killen :D
Så var det sprutdags också :-(
Usch o fy!
Men det gick riktigt bra idag,
han var bara ledsen några sekunder.
Sen fick en ny tid för en till spruta innan vi åker till Spanien.

Så har vi handlat till Kalasen i helgen :-)
Blir kalas både fredag och lördag
så det inte ska bli så trångt och rörigt.

Imorgon kommer mammi hit och leker med Loke medan jag ska fixa det sista till helgen.
Lite svårt o göra massa saker i köket när man är ensam med mini,
han vill helst sitta på bänken och hjälpa till :P



Gungar på nyckelpigan jag fått av morfar =)


Snyggaste sovställningen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela