cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Usch

Publicerad 2013-03-06 12:01:00 i Allmänt

Börjar bli förbannat tråkigt och deprimerande
att bara gå hemma hela jävla dagarna!
Älskar att vara med min lillkille men bara vara hemma är INTE
roligt längre.
Inte för att vi är hemma 100% 
men ändå.
Skulle gärna jobba ett par dagar i veckan för att bara få
komma ut och träffa folk och göra nåt annat.

Har flera roliga saker planerade dom närmaste månaderna
som ska bli jätteroligt och ser såååå fram emot dom
men måste ändå komma ut och göra nåt om dagarna.
Gör gärna saker med lilleman men vad????

Är bara två månader kvar tills vi åker till
Spaninen i två veckor :-)
Ska bli sååå skönt!
Längtar så!

Nu ska vi äta lite lunch och sen åker vi till mamma :-)
Vi spenderar mycket tid hos mamma,
det är så mysigt och trevligt att ha nån o prata med som svarar tillbaka haha :P
Bäst att passa på nu medans hon inte har nåt jobb för snart är det väl slut på de.


Om det bara kunde bli vår,
så kan vi gå ut i trädgården och leka,
göra en sandlåda, plantera blommor och börja fixa med allt som ska fixas på utsidan här.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela