cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Badklädsträsket

Publicerad 2013-05-05 22:00:38 i Allmänt

Att det ska vara så jävla svårt!
Har ju haft över ett år på mig att gå ner i vikt sen förlossningen
men har jag gjort de?? Nääääää!
Visst har jag gått ner men inte så mycket som jag ville.
Så nu är det två veckor kvar tills vi åker till
Spanien och jag försöker hitta några
badkläder jag kan visa mig i.
Men det finns INGA!!!!

Skyll dig själv Emma!!
Får helt enkelt se fet och ful ut,
kan ju inte göra så mycket åt det nu
och det är ju inte de överflödiga kilona som är problemet
utan hänget som blivit efter graviditeten,
ser ju ut som jag har värdens hängmage för
det blir små jävla skinnveck på sidorna.
Gaaaah!

Men men, 
är väl sånt man får räkna med när man fått barn
men man bli ju lagom glad när de finns dom som är pinnsmala 
efter en graviditet.

Har provat baddräkter, badlinnen, bikinitrosor med hög midja
men fyfaaan!
det är inget som sitter bra.
jag är van att ha låg bikini med snören i sidorna
så nu är de det de blir.
Har beställt två snygga överdelar på internet idag
som jag hoppas hinner komma innan vi åker och att nån av dom passar.
Sen hade jag svarta bikinitrosor hemma som får duga.

Så ni som ska med till Spanien
det kommer att vara en kossa i poolen
och så är det bara.

Bitter!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela