cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Nedräkning

Publicerad 2013-05-15 15:09:52 i Allmänt

Två barn hemma idag,
änsålänge är de ganska lugnt
inga utbrott än.
Och då menar jag från min sida :P

Imorgon ska jag börja packa! =)
På fredag ska jag köra katterna till mormor
och på lördag förmiddag åker vi mot Arlanda :D :D :D
Faaaan så skönt!!!
Går bara och längtar nu!

Ikväll kommer pappa hit med nycklarna till husen,
gps och hans minipc =)
 




Baddräkten jag har beställt
men tror inte att den hinner komma till på fredag :(
Men jag HOPPAS!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela