cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

3D!

Publicerad 2014-02-28 19:59:50 i Allmänt

Drog igång och bakade lite imorse efter
att jag lämnat Loke på dagis.
Först vart det danska falska wienerbröd,
riktigt goda :)
Sen kastade jag ihop ett gäng drömmar också,
Tänkte baka fler wienerbröd till Lokes födelsedag om dom vart bra
och det vart dom ju så får bli ett gäng till nåndag :)
 
Sen vart jag sååå sugen på grillat så jag kastade ihop en potatissallad
till imorgon,
då tar vi med den och åker till mamma och Thomas å grillar :)
Myys!! :)
 
Emelie och William kom hit på en snabbfika
innan vi skulle till stan.
Jättetrevligt! :)
 
Nu har jag precis varit in och bokat ett
3D ultraljud i Linköping :)
Ska bli jättekul! :)
Bland annat för att vara säker på att det verkligen är en flicka så jag inte köper massa flickkläder i onödan :-P
Plus att det är häftigt att se i 3D/4D :)
 
Nu blir det fredagsmys med familjen! <3
 
Pussss! 
Vecka 21+0 idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela