cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Grå grå grå

Publicerad 2014-02-27 11:14:35 i Allmänt

Igår var vi till mormor och firade hennes 75årsdag :)
Hela släkten hade samlat till en ny soffa och hon vart jätteglad <3
 
Idag är vi allmänt uttråkade, eldar, städar och plockar lite men det tycker inte Loke är så roligt.
Vet inte vad vi ska hitta på.
 
Imorgon är det fredag igen
Känns som det alltid är måndag och fredag
men det är heelt okej att veckorna rulla förbi fort.
 
Dags att börja planera Lokes 2års kalas snart :)
Leta på lite kakrecept och tårta mm :)
Han bryr sig väl inte så mycket men jag tycker det är kul
att planera kalas :)
 
Mammas busunge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela