cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

I´m back!

Publicerad 2014-02-21 10:17:30 i Allmänt

Idag är det ingen bra dag!
Fast det är Fredag!
Loke var sur o grinig imorse och ville INTE gå till förskolan,
det brukar han vilja!
Och idag var ja tvungen att bara lämna honom och gå för jag skulle på möte och hur kul känns de då.
Men dom har inte ringt än iallafall så det gick väl bra.

Så nu måste jag börja gå på det där jävla Hjernet igen tre dagar i veckan och sitta där o glo.
JAG HATAR DET!
Lämna mimg ifred, jag kan sköta mig själv!!!

Och inte nog med det så är det snö till förbannelse ute!!!
Kommer ju för kan knappt ut med bilen och våran uppfart är inte rolig att skotta!!!!!
Och inte faaaan kan dom ploga vägarna ordentligt heller!!!

Förlåt om jag är bitter och sur idag men så är det!
Har en sån dag!

I övrigt hade jag tänkt börja ha det här som en graviditetsdagbok,
mest för att jag själv vill ha en dagbok att titta tillbaka i.
Har varit jättedålig på att skriva fram till nu men ska fösöka uppdatera lite.


Är iallafall nu i v 20+0
Har varit på både KUB och rutin UL.
Allt ser jättebra ut och vi kommer troligtvis få en liten tös runt den 10 juli <3
Har börjat få foglossningar sen några veckor tillbaka,
hade det förra graviditeten också men då kom det mycket senare:
Hoppas det inte blir så illa.
har börjat gå på gravidmassage som ska hjälpa mot bland annat foglossningar så det hoppas vi på.

Förra graviditeten syndes det knappt att jag var gravid i vecka 20 och nu ser jag redan
höggravid ut :P
Men det sägs ju att det synd mycket fortare andra gången.
Och känner av "sparkar" och rörelser mycket mer nu också.
Har känt dom i iallafall 3 veckor nu och det är
både ofta och tydligt.
Så mysigt <3

Alla mina prover ser jättebra ut,
har börjat äta järntabletter men hade inte speciellt lågt värde där heller men bm tyckte de var bra ändå.
Har gått upp 3.5 kg sen jag vart gravid vilket jag tycker känns väldigt bra
och hoppas det inte blir jättemycket mer när det närmar sig :P

Det känns som juli är väädligt långt bort men med tanke på att jag redan gått halva tiden så är det snart där.
Ska bli såå mysigt med en liten bebis i familjen igen,
Loke är fortfarande min lilla bebis men man börjar väl inse att han börjar bli en stor kille med egen vilja 
och kan själv <3
Vet att han kommer bli världens bästa storebror,
även om han kommer hata den lilla i början :P


Ha en jättebra fredag mina vänner!
Pusssss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela