cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Inte redan?!?!?!

Publicerad 2014-02-23 10:17:11 i Allmänt

Igår var vi till Örebro en sväng och fixade lite.
Lite handling på olika ställen och sen var vi in på ticket
och bokade om resan.
Vi skulle åka till Rhodos den 4 maj
men eftersom jag då kommer vara i vecka 30/31 och det finns
inga försäkringar som täcker om det skulle hända nåt där nere
så känns det säkarare att boka om den.
Jag har ingen lust att betala upp mot 300.000 kr för att bebis bestämmer sig för att komma när vi är där.

Så nu åker vi 14 september istället.
Plus att vi la till min mamma på resan så vi får lite barnvakt och Loke
får mormormys i grekland :)
Grattis mamma på födelsedagen i förskott :)

Har flera gånger de senaste 2 veckorna känt att de har börjat sticka i ena handen
då och då.
Igår kväll hade jag så i båda händerna och imorse även i ena foten.
Hoppas för allt i världen att jag inte börja samla på mig vatten redan
och jag orkar inte ha bortdomnade händer och fötter ända till juli.
bara hålla tummarna att det inte blir värre.
Finns ju handledsskenor att få för händerna men vill helst slippa.

Idag ska vi hitta på nåt med lillleman <3
Har inte bestämt vad än om det blir bio, lekland eller nåt annat.
Får se vad vi hittar på! =)

Ha en bra söndag!
Pussss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela