cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Måndag!

Publicerad 2014-02-24 09:30:44 i Allmänt

 
Lämnat Loke på dagis,
gick jättebra:)
Han vart ledsen när ja gick men sen ringde ja för en stund sen och bara ja gått utanför dörren så va allt bra, nu satt han och lekte med tåg :)
Mammas duktiga hjärta <3
Han försöker bara ge mamma dåligt samvete!
 
Nu sitter jag och väntar på att gå till hjernet,
ett av mina favoritställen
eller INTE!!!!
Ska va där kl 10.00 så va ju ingen menning att åka hem imellan
så de fick bli en kaffe i bilen sålänge.
 
Varit till apoteket också och köpt tabletter mot halsbränna
för den behagar ju smyga sig på varje kväll.
usch!
Det är fan inte så jävla roligt att vara gravid :-P
Det ända mysiga är när det sparkar i magen i övrigt är det fan bara jobbigt.
Men det är ju värt de :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela