cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Hjärnspöken

Publicerad 2014-03-04 16:13:34 i Allmänt

Idag mår lillfisen mycket bättre =)
Bara 38.5 graders feber idag.
Han tycker han är svinpigg så det är full fart idag :P

Jag blir grymt uttråkad och deprimerad av att sitta inne i soffan hela jävla dagarna
så idag packa jag ner Loke i vagnen och gick en promenad iallafall.
Sen har vi väl inte gjort så mycket mer :/
Tappat energi och lust för allt just nu!

Har iallafall kommit på hur jag ska fördriva min tid fram till bebis kommer
om det nu går och jag får nåt svar på det snart.
Bara jag slipper det jävla tjatet och springandet på hjernet flera dagar i veckan så gör jag vad som helst.
Har ju fått ett jobbförslag av dom som dom vill att jag söker,
det är nog ett jättekul jobb, jag skulle jättegärna jobba med det
men eftersom han ska starta upp i vår och vill ju då naturligtvis ha nån som jobbar över sommaren så känns det ju bara jävligt mennigslöst att jag går dit och söker det eftersom jag inte vet hur länge jag kan jobba.
Men jag måste väl gå dit och prata med honom iallafall
för att dom ska bli nöjda.

Nähä, om man skulle ta och röja lite kanske, 
ta hand om disk och tvätt och annat sånt roligt!
Sen dags att planera nån middag!

Pusssss<3
 
PIgg kille idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela