cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Host host!

Publicerad 2014-03-06 10:04:38 i Allmänt

Jaha!
Dag nummer 4 hemma med sjukling(ar)
Niklas har också blivit sjuk,
Båda två hat nu feber från och till och hostar satan!
Peppar peppar så har jag klarat mig än sålänge.
 
Väntar på att vårdcentralen ska ringa upp så får vi se vad dom säger.
Annars idag får det nog bli lite bakning och annat pyssel :)
Måste ju roa mig med nåt,
sitta i soffan med sjuklingarna och till på barnprogram är inte jätteroande heeela dagen. 
 
Tårta till Lokes kalas är beställt och presenten lika så :)
 
Pusss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela