cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Inte igen?!?!

Publicerad 2014-03-02 07:37:51 i Allmänt

Hade en jättemysig kväll igår
hos mamma och Thomas :)
Grillat med hemgjord potatiasallad och sallad,
glass och massa mys.
 
Barnen lekte med ballonger och mamma gjorde potatistryck
och tog fram vattenfärg.
Det var väldigt populärt :)
 
Loke började hosta så hela kvällen igår
och naturligtvis så är han nu sjuk igen :(
Vakna nyss med världens slemhosta och feber :(
Stackars mammas hjärta!
Han var ju nyss sjuk!!!!!
Blir det vabvecka igen då,
jag hinner aldrig jobba.
 
Får bli söndagsmys i soffan då!
Och lite pyssel i Leias rum,
hon ska få ny säng idag.
 
Ha en bra söndag!
 
Pussss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela