cupkaka.blogg.se

om mig och min familj

Söndag

Publicerad 2014-03-02 20:47:49 i Allmänt

Varit en lugn dag i soffan
Loke började dagen med 38.2 graders feber och framåt kvällen va
han uppe i 39.8, då fick han lite alvedon så han blev
människa igen.
Tycker det är hemskt när mitt lilla hjärta inte mår bra,
känner mig maktlös.
Hoppas han blir bra fort!
 
Idag har jag sååå ont i svanken!!
Det blir bara värre ju längre dagen går.
Behöver lägga mig i sängen snart
och vila ryggen,
minns inte att jag hade så här ont sist.
 
Ha en bra söndagkväll!
 
Pussss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma Jansson

Emma heter jag, är 24 år gamma och bor i Bondbyn mellan Nora och Lindesberg med min sambo och våran son Loke som är 10 månader.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela